Młodzi za JP II – Dzień 1

Naszą podróż zaczęliśmy od wczesnej pory. Przed godziną czwartą przyjechał nasz autokar, który został dokładnie sprawdzony. Bezpiecznie ruszyliśmy w drogę, zaczynając od modlitwy. Droga minęła nam w bardzo przyjemny sposób na wspólnym śpiewaniu. Razem odwiedziliśmy KFC, co sprawiło wiele radości, i dało nam chwile na „wyprostowanie kości”. Po siedmiu godzinach dotarliśmy wreszcie do upragnionego Zakopanego. Przygoda zaczęła się od wejścia na Gubałówkę,kierując się Drogą Papieską. Odwiedziliśmy kaplicę pw. Matki Boskiej Różańcowej, w której specjalnie dla nas odbyła się krótka msza poprowadzona przez Naszych Księży. Na kazaniu usłyszeliśmy słowa, które zapewne na długo zostaną w naszej pamięci. Mieliśmy również kilka chwil na zwiedzenie Gubałówki oraz zakup pamiątek. Potem już było z górki, dosłownie. Od naszego autokaru dzielił nas „Czarny Szlak”. Była to stroma oraz kamienista ścieżka, która wymagała od nas sporo precyzji. Nogi się trzęsły, serce biło jak szalone, a widoki zapierały dech w piersiach. Było naprawdę warto ! Dzień pierwszy zakończyliśmy bardzo hucznie. Nasi opiekunowie zorganizowali dla nas potańcówkę, która dla wszystkich była sporym zaskoczeniem. Lepiej się poznaliśmy. Nie możemy doczekać się jutrzejszych wrażeń. Julia Aniuk, Julia Orłowska